jueves, 10 de noviembre de 2016

Sessió de psico i sortida Natalia

Hola familias!! Aquí us deixo les fotos de la sortida de Natalia i la resta, que no teniem sortida, la sessió de PSICOMOTRICITAT. S'HO HAN PASSAT MOLT BÉ. Hem fet psico, construit un castell i tirar-lo amb pilotes!! I després per quedar-nos tranquils, una sessió de relaxació i massatges. La veritat que repetirem un cop al mes. Tots han gaudit moltíssim de l'activitat i em rigut molt. També ens hem relaxat tant, que quasi sentim "roncar" a l'Adrià. 
Teniu uns fills maravellosos. Cadascú té un granet, que es complementa,  donen lo millor d'ells. Cada dia omplim les nostres motxilles amb les vivències i els seus tarannats. Gràcies per deixar-me omplir la meva motxilla amb tots ells. Són fantástics!!










4 comentarios:

  1. Eso está muy bien, que el Adri venga relajadito 👍😴😜
    Y gracias a vosotras, por todo lo que aportáis a ellos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. De corazón, no se deben!! es todo un placer. Si surgen efecto las sesiones de relajación en casa, avisarme! Que eso es fantástico. Pero no creo que dure tanto. Je,je,je

      Eliminar
  2. Jo necessito reomplir la meva... crec que aviat tornaré a fer-vos una visita... necessito recarregar piles i ells amb les seves abraçades màgiques ho aconsegueixen!!!!

    ResponderEliminar

EL CAP DE SETMANA

EL DISSABTE VAIG ESTAR LA PERRUQUERIA. EL  DIUMENGE VAIG ANAR A "LAS CASERNAS DE LA GUARDIA CIVIL" DEL PRAT DE LLOBERGAT I DE...