martes, 28 de junio de 2016

A REVEURE...

ESTIMATS I ESTIMADES!

Això ja s'acaba i amb el final del curs s'acaba la meva estada a la USEE amb la magnificència de cada un dels vostres fills/filles. Vull fer-vos saber que els vostres fills m'han fet la dona més feliç del món: m'han possat a prova, m'han fet riure, m'han fet plorar, m'han ensenyat moltes coses, m'han ajudat en tot moment, han possat al límit la meva paciència, m'han retat, i m'han donat les abraçades més sinceres que he sentit mai.I amb tot això no només m'han ajudat a crèixer com a professional sino a crèixer com a persona i només us puc dir GRÀCIES. 

M'enduc un munt d'anècdotes i de moments especials. M'enduc tots i cada un dels moments compartits amb vosaltres.

Gràcies per omplir la meva motxila de vida i de mestra d'amor, dedicació, estima i somriures infinits.

SOU MOLT MÉS ESPECIALS DEL QUE US PENSEU...



2 comentarios:

  1. Muchísimas gracias Laia, por todo lo que han compartido, disfrutado y aprendido contigo
    Ojalá te hubieras podido quedar en la Usee, con Esther y Roser
    Mucha suerte!!

    Mari

    ResponderEliminar
  2. Tú te crees...que ahora lo lea...
    Laia, moltes graciess a tu, per ser una mes i fer ho tot molt fácil. Una gran abracada! Espero k hagis tingut sort i tinguis escola.
    La Natalia pregunta molt per tu...

    ResponderEliminar

EL CAP DE SETMANA

EL DISSABTE VAIG ESTAR LA PERRUQUERIA. EL  DIUMENGE VAIG ANAR A "LAS CASERNAS DE LA GUARDIA CIVIL" DEL PRAT DE LLOBERGAT I DE...