jueves, 19 de mayo de 2016

Colònies a Santa Maria de Collell...

Tant esperar les colònies i ja se'ns han passat sense adonar'nos-en. Ens ho vam passar d'allò més bé. Esports d'aventura, rutes d'orientació, jocs de nit, quads, conta contes... i l'emoció de dormir fora de casa i passar una nit i un parell de dies ben macos amb els amics...

Només us podem dir que mireu les fotos. Només així us adonareu del bon ambient, de tot lo bé que ens ho vam passar i de les estones que vam compartir. Tot va anar fantàstic, es van animar a fer totes les activitats i comptant amb l'ajuda dels monitors va anar més que genial. Els somriures que vam compartir i que vaig poder compartir amb els vostres fills i filles no tenen preu. Això si que és un regal fantàstic!!!

GRÀCIES:
Gràcies a vosaltres pares i mares per confiar-nos als vostres fills i donar-me l'oportunitat de compartir amb ells moments de complicitat, carinyo, estima i felicitat!
Gràcies a tots els monitors de la casa que van fer un excel·lent treball i van tenir molta cura, dedicació i paciència amb nosaltres.
Gràcies a vosaltres,tots els companys de la USEE, que em vau donar dos dies fantàstics i plens de moments que no tenen preu i que es quedaran amb mi sempre. 
M'heu ensenyat moltes coses!!!

Mireu mireu les fotos... CLICK AQUÍ





No hay comentarios:

Publicar un comentario

EL CAP DE SETMANA

EL DISSABTE VAIG ESTAR LA PERRUQUERIA. EL  DIUMENGE VAIG ANAR A "LAS CASERNAS DE LA GUARDIA CIVIL" DEL PRAT DE LLOBERGAT I DE...